یزدفردا: غرفه دانشگاه علم و هنر در نمایشگاه جنبی اولین همایش ملی نقش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی با تأکید بر دانشگاه حکمت بنیان و تمدن‌ساز موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش یزدفردا: در نمایشگاه جنبی اولین همایش ملی نقش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی در تحول نظام آموزش عالی با تأکید بر دانشگاه حکمت بنیان و تمدن‌ساز که به میزبانی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، غرفه دانشگاه علم و هنر از میان ۱۹ غرفه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی کشور، با کسب امتیاز عالی رتبه اول را کسب کرد.

این همایش که با حضور دکتر روح الله رازینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر مهدی باصولی رئیس دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر سید رسول عمادی مدیرکل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر داریوش طالعی معاون دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمد محسن غفوریان نادرنژاد معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی و دکتر غلامرضا بلالی قائم مقام دبیرکل اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی برگزار شد، فرصتی برای تبادل دانش، تجارب و تشویق به ارتقای کیفیت آموزش عالی غیردولتی بود.

در این رویداد، از بین ۲۳ مقاله برتر ارسال شده به همایش، ۱۵ مقاله در قالب سه پنل ارائه شد و دانشگاه علم و هنر به واسطه ارائه محتوای فاخر و جذاب در غرفه خود، موفق به کسب رتبه اول گردید. این دستاورد ارزشمند، حاصل تلاش و نوآوری دانشگاه علم و هنر در ارائه  دستاوردهای آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این دانشگاه به بازدیدکنندگان بود.

«نوید وکیلی» مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و هنر ضمن ابراز خرسندی از این موفقیت، گفت: کسب این رتبه افتخارآفرین، نشان‌دهنده تعهد و دلسوزی مجموعه کارکنان دانشگاه علم و هنر در جهت ارتقای جایگاه و معرفی دستاوردهای این دانشگاه به جامعه علمی کشور است.

 کسب این افتخار، بار دیگر نشان داد که دانشگاه علم و هنر به عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشرو در آموزش عالی غیردولتی کشور، همواره در مسیر ارتقای کیفیت آموزش و تعهد به رسالت خود گام برمی‌دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا